Senior Account Manager
Jste vyzrálý obchodník se sítí kontaktů, znalostí trhu (Microsoft svět, aplikační vývoj a IT bezpečnost) a zaměřením na výsledek? Nasloucháte potřebám zákazníků a nezaleknete se ani komplexních IT projektů?
Popis pracovní pozice
- Oblast:
- Business Development
- Druh pracovního poměru:
- Plný úvazek
- Místo působení:
- Praha nebo u zákazníka
- Velikost pracovního týmu:
- Obchodní ředitel, 2x Account Manager, 1x Sales Support
Hledáme obchodníka se zaměřením na vytváření nových obchodních příležitostí – projektové a transakční. Očekávejte z 80 % akvizice nových zákazníků.
Připravíte nabídku, budete nad ní mít strategický a koncepční dozor, postavíte tým s PM, a budete kontinuálně pracovat se zákazníkem v průběhu projektu.
Proč Uniprog
- Mentorem Vám bude zkušený obchodní ředitel, který Vás vtáhne do strategického obchodu.
- Rozhodujeme se rychle a pružně, naše slovo platí.
- Dáme Vám volnost a důvěru.
- Máme jasné odměňovací schéma bez hranic.
- Uniprog se rozvíjí organicky i akvizičně – a Vy můžete s námi!
Co potřebujete do začátku
- Zkušenosti s obchodem v oblasti IT infrastruktury (návrh, realizace, implementace).
- Vynikající komunikační, analytické a obchodní dovednosti (vztah s klientem, zjišťování potřeb, udržení perfektních vztahů).
- Všeobecnou orientaci v oblasti IT (HW i SW).
- Angličtinu – s přehledem vedete obchodní jednání a komunikaci se zákazníkem.
- Cílevědomost, inovativní a kritické myšlení.
- Časovou flexibilitu.
- ŘP sk. B.
Cíle pro první rok
- Mít pod kontrolou set vlastních accountů.
- 2-3 menší projekty do 1 mil. (ve vlastním výkonu).
- 1 připravený střední projekt (>30 mil.).
Dále Vás čeká
- Budování dlouhodobých a profesionálních vztahů se zákazníky - reprezentace společnosti, jednání se zákazníky a dodavateli, udržování dobrých vztahů s klíčovými zákazníky a analýza jejich potřeb.
- Průzkum a průběžná analýza trhu: sledování konkurence, trendů, cen, produktů a klíčových zákazníků.
- Pravidelný reporting, prezentace výsledků a trendů spolu s návrhy na zlepšení operativnosti a zvýšení produktivity obchodního úseku.
Naše nabídka
- Zázemí stabilní české firmy, kde si budete rozumět s týmem, obchodním ředitelem, ale i s CEO.
- Přátelská atmosféra a moderní pracovní prostředí na Brumlovce vč. standing desk.
- Kvartální bonus - % z profitu, jasné schéma.
- Služební auto.
- Snack bar a káva v kanceláři.
- Flexibilní pracovní doba, práce z domova po dohodě s obchodním ředitelem.
- Osobní HW budget, 5. týden dovolené, 2x sick day, kalendář firemních akcí - snídaně, offsites, týmové akce...
Chcete to s námi zkusit? Ozvěte se!
Napište nám na e-mail. Ozveme se co nejdříve 😊
