Uniprog Logo

Senior Account Manager

Jste vyzrálý obchodník se sítí kontaktů, znalostí trhu (Microsoft svět, aplikační vývoj a IT bezpečnost) a zaměřením na výsledek? Nasloucháte potřebám zákazníků a nezaleknete se ani komplexních IT projektů?

Popis pracovní pozice

Oblast:
Business Development
Druh pracovního poměru:
Plný úvazek
Místo působení:
Praha nebo u zákazníka
Velikost pracovního týmu:
Obchodní ředitel, 2x Account Manager, 1x Sales Support

Hledáme obchodníka se zaměřením na vytváření nových obchodních příležitostí – projektové a transakční. Očekávejte z 80 % akvizice nových zákazníků.

Připravíte nabídku, budete nad ní mít strategický a koncepční dozor, postavíte tým s PM, a budete kontinuálně pracovat se zákazníkem v průběhu projektu.

Proč Uniprog

  • Mentorem Vám bude zkušený obchodní ředitel, který Vás vtáhne do strategického obchodu.
  • Rozhodujeme se rychle a pružně, naše slovo platí.
  • Dáme Vám volnost a důvěru.
  • Máme jasné odměňovací schéma bez hranic.
  • Uniprog se rozvíjí organicky i akvizičně – a Vy můžete s námi!

Co potřebujete do začátku

  • Zkušenosti s obchodem v oblasti IT infrastruktury (návrh, realizace, implementace).
  • Vynikající komunikační, analytické a obchodní dovednosti (vztah s klientem, zjišťování potřeb, udržení perfektních vztahů).
  • Všeobecnou orientaci v oblasti IT (HW i SW).
  • Angličtinu – s přehledem vedete obchodní jednání a komunikaci se zákazníkem.
  • Cílevědomost, inovativní a kritické myšlení.
  • Časovou flexibilitu.
  • ŘP sk. B.

Cíle pro první rok

  • Mít pod kontrolou set vlastních accountů.
  • 2-3 menší projekty do 1 mil. (ve vlastním výkonu).
  • 1 připravený střední projekt (>30 mil.).

Dále Vás čeká

  • Budování dlouhodobých a profesionálních vztahů se zákazníky - reprezentace společnosti, jednání se zákazníky a dodavateli, udržování dobrých vztahů s klíčovými zákazníky a analýza jejich potřeb.
  • Průzkum a průběžná analýza trhu: sledování konkurence, trendů, cen, produktů a klíčových zákazníků.
  • Pravidelný reporting, prezentace výsledků a trendů spolu s návrhy na zlepšení operativnosti a zvýšení produktivity obchodního úseku.

Naše nabídka

  • Zázemí stabilní české firmy, kde si budete rozumět s týmem, obchodním ředitelem, ale i s CEO.
  • Přátelská atmosféra a moderní pracovní prostředí na Brumlovce vč. standing desk.
  • Kvartální bonus - % z profitu, jasné schéma.
  • Služební auto.
  • Snack bar a káva v kanceláři.
  • Flexibilní pracovní doba, práce z domova po dohodě s obchodním ředitelem.
  • Osobní HW budget, 5. týden dovolené, 2x sick day, kalendář firemních akcí - snídaně, offsites, týmové akce...

Chcete to s námi zkusit? Ozvěte se!

Napište nám na e-mail. Ozveme se co nejdříve 😊

Odesílání formuláře...

Formulář byl odeslán.
Děkujeme za váš dotaz, v nejbližších dnech vás budeme kontaktovat prostřednictvím vámi uvedených kontaktů.

Zavřít

Omlouváme se, ale došlo k chybě.
Použijte prosím naše kontaktní údaje.

Zavřít